Tuesday, July 24, 2012

Kuiz!!



Assalamualaikum dan salam Kapital...
Pertama sekali,selamat menyambut bulan ramadhan yg penuh rahmat ni...
so... puasa jgn x puase... hehehe
kalau sape2 ade plan jom kita raye ramai2... lalala

Kedua, Tahniah kepada semua pelajar yg dah dapt result UPU masing2..
nampak gayanye makin berteraburlah geng kapital di Malaysia ni...
ade yg ke utara,selatan,timur, dan barat, pergi belajar... lalala
apepun selamat menyambung pelajaran ke menara gading, dan belajar rajin2...
yg STPM lak... nanti turn korang lak...

Dan akhirnya kepada tujuan sebenar post ini...
dengan ini aku(pening) selaku webmaster kapital dan pengelola kuiz kapital
Merasmikan secara x rasminya(bukannye ade majlis pun kan...)
KUIZ KAPITAL yg KEDUA!!!
kali ni nama je kuiz, tapi aku akan letak mcm2 jenis game yg aku mampu buat,
dan kuiz pertama telahpun bermula...
kalau nak tengok.. klik la kat tab kuiz (yg biru tu..) kat tepi tu...
peraturan, serta terma dan syarat kuiz ni akan aku letak kat group nanti...
tapi xyah tunggu pun xpe.. jwb dulu... lepas kalau dah setel screenshot..
round 1 ni sape cepat die dapat...

satu lagi... update2 kuiz lepas ni akan dibuat di group kapital..
tapi gamenya kemungkinan masih kat sini...
Sekian...

-KAPITAL SIGNING OFF-

P/s:sape join aku gi penang?
P/s lagi: jom la raye ramai2... hehehe

No comments: