Wednesday, June 6, 2012

Memoirs... Kapital '93

Memories are Diamond
Friendship is  Pearl...  


Assalamualaikum dan Salam Kapital...
Nak dijadikan cite time aku tengah cuti ni....
Eh! terlupe lak...
Selamat menamatkan pelajaran buat semua dak Asasi dan Matrik (kecuali Tasha)
Dan tahniahlah kat mereka yg dapat result cemerlang... Kapital Terbaiiik....
Dan Selamat cuti wat dak diploma dan lain2... F6 pun tengah cuti gak kan...
Sorilah lambat ucap.. busy mendera pelajar baru... muahahaha....
korang ade yg dah nak habis cuti dah kan...
so aku pun terus nak ucap selamat belajar dan maju jaya....

Ok... berbalik ke tujuan asal aku post ni...
Time aku tengah cuti, aku tengok kat dlm laptop aku ni,
berlambak gambar yg aku tangkap dan 'ambik' dari org lain...
so... disebabkan aku dah berkecimpungan (cewahh.. fancy giler) dlm ajk dokumentasi...
terlintas niat aku nak buat video nak share ngan korang semue...
Aku buat ni atas dasar boosan giler dan ade la jugak sikit atas sebab rindu... (ayt cover macho ;p)
jadi.. dengan seemua ilmu (yg x banyak pun...) yg aku ade..
aku buatlah satu video slideshow (montaj...)
dan di sini ade sikit penerangan... hm...

aku ambik lagu hujan sebab aku mmg dah dipupuk buat montaj gune lagu hujan... so... layan... hehehe
nampak kelakar sebab... entah bagi aku nampak lucu tapi tu yg best kan...?
dan akhir sekali, aku buat video ni untuk tunjukkan akan masa kite 'budak2' dulu...
zaman yg telah pun berlalu.. tapi jangan kite terlalu memandang ke belakang,
kite jadi lupa untuk melangkah ke depan...
Jadikan kenangan lama sebagai motiVasi diri yg mendorong kite...
Bukan sebagai motiBasi yg mengongkong kite...
Aku bukan nasihat korang je... aku pun nasihat diri aku sekali... (ayat skema...)
So... Teruskanlah mara ke depan.... Kita jumpa di puncak kejayaan...
Kapital '93 Forever...

[KAPITAL SIGNING OFF]

P/s: Nanti kalau ade mase aku letak link download lak... (padahal boleh download you tube je..)
P/s lagi: Semoga kite maju dan terus maju... hehehe (ayt skema lagi...)

No comments: