Thursday, December 8, 2011

BLOG!

Bukan pasal blog ni... tapi pasal blogger Kapital lain...
Assalamuaalaikum dan salam Kapital...
aku lagi yg update.. ishx3 mane penulis2 blog yg lain ni..?
aku cume nampak hanis je buat draft pendek yg hanye ade bagi salam kat dalm die,
xpelar... aku pun pemalas gak, rajin bermood dan bertempat je... hm..

apepun , balik kepada tujuan asal post ni,
Sebenarnye saje je nak ckp pasal geng2 kapital yg ade blog (termasuk aku),
Walaupun x ramai  yg ade blog,
dan kebanyakkannye x aktif pun, (aku rase semua tak aktif)
sebulan sekali je update, kdg2 x update terus... (SYAHIR)
tak tau la nak ckp macam mane kan,
lagipun blog ni bukan cam Facebook/ twitter yg selalu sgt diupdate oleh warga2 kapital kan..? hehe
xpelah... ikut kehendak masing2,

Satu lagi pasal blog mereka2 ni yg aku suke bace kdg2,
adlh sebab dpt bace mende yg diorang tulis..
ade yg mengarut (aku biasenye), dan yg tulis cerite ,dan yg update psal life diorang,
dan banyak lagi..
dan siap gambar lagi, (kalau letak la...)
x semestinye jadi sasterawan nak tulis blog,
kalau tulis dengan ikhlas (dan tone down sikit perkara2 yg sgt sensitif   :\ )
org x kisah sgt, bukannye nak bagi markah cam wat krgn pun..
kalau nak baku ke, loghat ke, rojak ke, ikutla..
tapi jangan sampai xde org phm sudah...

Oh ye! terlupe la pulak,
link ke blogger kapital ade kat sebelah kanan blog ni (kiri kalau anda disleksi)
ade blogger kapital dan blogger ex-cliffordian,
so bace2 je lah blog diorang.. (x pakse pun..)
dan kepade yg ade blog yg bace ni aku nak mintak sikit
  1. cube check reffering URL, ade tak blog ni..? hehe
  2. Kalau boleh link balik blog ni.. (kalau nak la..)
  3. cuba update rajin sikit, huhu (termasuk diri aku sendiri)

Tu jelah aku nak cite,
biase ar org tulis x merancang...
main bantai tulis je.. (impromptu)
sekejap ade idea, sekejap hilang... huhuhu
melalut jauh sgt karang takde org nak bace lak.. hahaha

KaPiTaL signing of.....   

P/s:Yg xde blog tu buat la kalau nak... boleh gak denga cite korang sume.. hm..
P/s lagi:chatbox kat sebelah tu lain kali la aku bele... sibuk,
lagi-lagi P/s: Akan ade post hujung bulan 3 nanti... saksikanlah.. huhuhu

No comments: