Saturday, March 12, 2011

Kapital... Blog..?

Asal aku letak banner ni lagi sekali...? kat atas dah ade dah...
Wow!!! kapital dah ader blog...huhuhu..
Nape aku terkezut? sebab bukan aku yg buat blog ni....
org yg "melahirkan" blog ni org lain...
suatu hari tu.. aku ckp ar kat die ni... "blog ni muram sgt.. kasi ar aku hias..."
aku pun dijadikan admin... lepas tu die ckp.. "ko je la yg jage blog ni.. aku malas la..."
tak pasal2 tibe2 aku kene amik blog ni jadi anak angkat aku lak... ish3... kesian...
aku ni pun bukan ar rajin sgt... hehe
So.. sebab aku ni x sanggup menahan beban ni sorang diri..
aku pun mintak la si  Hanis a.ka. mr. karat ni tlg aku jga blog ni..
supaye dpt ar jugak blog ni teruskan hidup..
Lepas tu 2 bulan pun berlalu.... dan masih.. blog ni tak berupdate jugak....
tak tau la hanis tu... die sibuk kerja agaknye...?
So.. terpakse la jugak aku update kat blog ni...
hm... tunggu ar aku post lagi sekali nanti..


Signing-Off...

No comments: