Wednesday, January 5, 2011

mission kapital...$$$$$


~duit,money,wang,syilling,ringgit..sume tu ade dlam byangan ahli kapital..snggop ponteng klas nk kejar kan duit pnyer psal..objektif kumpul duit nie sbnarnyer la nk bwat rombongan honeymoon ahli2 kapital...pas2 nk bwat bju la..nk bwat konsert la..pas2 nk tubuhkan band kapital la...tu la ini la..mcam2 nk bwat..~

first acara yg dbuat adelah pnjualan..penjualan dihari sukan..sukan skolah yer kwan2..bkan sukan olimpik mhupown skan komenwel...ini krane smase sukan skola je la yg mmpu..menu utama adalah burger..mcam2 burger ade jual...ckap je la nk burger ape..conform kapital bleh bwat pnyer..peroperity double layer cheese,big mac apple ker,spice n origenel macdeluxe,burgedel pown ade mlah terdapat mnjual mkanan spesial sprti petai dan kerdas..bleh dikatkan sme jnis la ade..tambahan lgi,aisberg blend pown t'dpat dicnie..laris gler..klah mcd or kfc..aku ade bukti klo korng x cye..
ade lgi...

btol x aku xtipu..nk lgi yer

 sme yg tnggu mke lapo jer..
 ade yg brtmbuk nk dpat kan burger lbih awal..(rekaan je smate-mate)
 aniq mnuduh bdak tu mncuri..dngki pnyer pasal sbab untung gler2
sting:yurmii2..nmpak sdap je
abyan:aku nk jgak..kite share je la..haha
montok:skati ko je...yg nie aku chop dlu..
 nurin:ko bwat ape ni adib..benjo ke bwat telur??
adib pown berkata:lalalalalala(dngan kecomelanya terserlah)
 org rmai ske burger die nie..plik2..aku syak die ltak something dlam burger die..
 sme yg dtang ibarat megnet ngan besi..mlekat trus ke restoran kapital
 chef2 yg mnjayakan n 'mnjahanamkan' restoran kapital nie..
yie:ayu nyer abg tompel bwat keje...tertarik i dibuat nyer..
tompel:biase r tu..ko jgan nk dngki plak fakrul
fakrul:abg yie xnak puji i ker..

kah..kah..kah..
sume citer diatas xde kna mngena ngan hidop ataupown yg tlah mninggal dunie..

ulasan aku: alhamdulillah syukur nikmat..kepada tuhan yg mmberi rhmat..untung gler bkak grai time sukan nie..blom lgi time sukan olimpik ngan komenwel lgi nie...nnti bleh la usha2 brniaga kat sane..dikatekan tambah,tolak,bahagi,campur,standard deviation,vector,probability,logarithem,simalutenus equation n len2 tu..duit kapital dpat lbih kurang 2k jgak la..(jmlah untng tu aku triple la)~rugi aku xbwat grai sndiri..klo x bleh la lpas byar sjibik kete tu..~






2 comments:

Anonymous said...

hahahaha.... untuk pengetahuan semua gerai kapital ramai kunjungan oleh ahlinye sendiri la.......

iena said...

anonymous . AHHAHAHA . agaklahhh ...